SIKÇA SORULAN SORULAR


Vermiş olduğunuz sipariş, satın aldığınız ürüne ait kampanyanın sona ermesini takip eden, ortalama 10 gün içerisinde tarafınıza ulaştırılmaktadır. Siparişlerinizi, "Hesabım" bölümündeki “Siparişlerim“ sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin kargoya teslim edilmesiyle birlikte “Siparişlerim" sekmesinde, “Kargom Nerede?" linkinden siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz. Siparişiniz dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılmaktadır.
Siparişiniz için adres değişikliği işlemini 0850 225 17 00 numara ile yada iletisim@dilvin.com.tr adresine bildirerek gerçekleştirebilirsiniz.
Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz dilvin.com.tr’a iade edilir.
Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.
Alışverişlerinizde kredi/banka kartınız ile ödeme yapabilirsiniz. Kredikartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.
Alışverişlerinizde Kapıda ödeme seçeneğini kullanabilirsiniz.
dilvin.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde Bonus, Axess, Maximum kredi kartlarına taksit imkanı bulunmaktadır.
Alışverişlerinizde Havale seçeneğini kullanabilirsiniz.